MATH-MODELS AND MODELLİNG

Една од целите на наставната програма по математика во основното училиште е да се подигнат поединци кои можат да го сфатат она што го научиле во училишната средина, да создаваат свои значења и да ги применат значењата што ги создаваат во ситуациите со кои се среќаваат во секојдневниот живот. Во овој контекст, претставувањето на математичкото образование со апликации преку поврзување со секојдневните животни проблеми ќе придонесе за развивање на позитивни ставови кон математиката кај учениците и конкретизирање на часот по математика. Полак (1979) вели дека моделирањето е интеракција помеѓу математиката и светот надвор од математиката. Активностите за математичко моделирање се дефинирани како математичко усогласување на проблемски ситуации кои вклучуваат ситуации од реалниот живот од страна на учениците кои работат во мали групи во опкружувањето во училницата (Дорук и Умај, 2011). секојдневниот живот е важен во наставата по математика. Постојат различни пристапи за конкретизирање на часот во наставата по математика. Еден од овие пристапи е математичкиот модел и пристапот на моделирање. Наставници кои работат на проектот Елена Максимовска, Соња АпостоловскаТрајковска, Александра Мирчевска, Биљана Белогаска.